Кілька логопедичних порад вчителеві

щодо усунення логопедичних порушень в учнів

 

     Коли ви помітили, що у вашому класі є учень, який має схожі труднощі, проконсультуйтеся з учителями, котрі навчали дитину в попередні роки.

 

Зверніться до психолога та логопеда, поговоріть з батьками. Виконуйте усі настанови  та рекомендації фахівців.

 

  Від складу команди, яку ви організуєте, залежатиме правильність визначення діагнозу, стратегії  корекційної допомоги та вибір необхідних засобів для успішного навчання дитини у вашому класі.

 

  Запитуйте у учня про труднощі, які він/вона відчуває під час сприйняття, обробки, застосувань інформації (нового матеріалу). З'ясуйте, яку інформацію учень не сприймає.

 

    Запропонуйте інший спосіб (якщо учень не може читати, поясніть усно, якщо не сприймає на слух , подайте у письмовому вигляді).

 

  Виконуйте всі рекомендації логопеда, інших фахівців, батьків щодо спеціальних вправ та адаптації матеріалу для конкретного учня.

 

Дізнайтеся про можливості використання спеціальних комп'ютерних програм (наприклад перетворення друкованого тексту в аудіо відтворення), інших технічних засобів, залежно в особливостей навчання конкретного учня.

 

 

 

Поделитесь этой статьей с друзьями!)

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика Запорожье. Городской портал.