- Головна
-
Про школу Наше життя
-
Наш Колектив
- Адміністрація школи
- Кафедра початкових класів
- Кафедра російської філології
- Кафедра української філології
- Кафедра англійської філології
- Кафедра немецької філології
- Кафедра фізико-математичних наук
- Кафедра хімії, біології та географії
- Кафедра історії та правознавства
- Кафедра фізичного виховання
- Кафедра эстетичних наук
- Шкільна бібліотека
- Новини
- Співпраця
-
ЗМІ про школу
- Зелений оазис
- Проект «Здоровим бути модно»
- Подарунок до Дня Знань
- На радость детям!
- Открытие мемориальной доски
- Ми у програмі "Маленькі дорослі"
- Продзвонив останній дзвоник! /timez.com.ua/
- Конкурс "Патріотизм упродовж життя"
- Участь нашої школи в «Kids Athletics Games»
- МТМ, "Актуально о коммунальном"
- 6-В у газеті "Запорозька Січ"
- Візит Марини Порошенко
- Ода державності - Веселка TV
- Сюжет від ОБЛТВ
- Запорізька єпархія УПЦ
- Виховна робота
-
Соціально-Педагогічна Служба
-
Соціальний педагог
- Памятка для батьків. Золоті правила безпечного користування мережою інтернет
- Інформація щодо харчування дітей пільгових категорій в 2018 році
- Порядок направлення дітей пільгових категорій
- Роль сім'ї в адаптації школяра
- Рекомендації батькам підлітків
- Як допомогти підлітку із вибором професії
- Рекомендації батькам з питання інтернет-залежності. Соц. педагог
- Рекомендации родителям профилактика интернет-зависимости
- Виховання дітей без покарання
- Погані звички та їх вплив на здоров'я
- Положення підлітка в родині
- «Суїцид. Причини й ознаки прояву депресії
- Взаємовідносини в родині
- Профілактика суїцидів
- Пільгове харчування 2015-16
- Інформація про харчування
-
Психолог
- Рекомендації батькам випускників
- Психологічні особливості молодшого підліткового віку
- Мультфильмы интернет
- рекомендации по интернет - зависимости
- Фрази для спілкування з дитиною
- Психологічна служба
- Профілактика суїцидів
- Дитина не бажає вчити завдання
- Поради батькам на кожен день
- Адаптація першокласників. Поради батькам
- Адаптаційний період п'ятикласника
- Поради батькам по мотивації
- Поради класному керівникові
- Поради класного керівника
-
Соціальний педагог
- Спортивне життя
- Профільна освіта
- Шкільний музей
-
Бібліотека
- 2019-2020
- Архів новин
- Міська педагогічна виставка - 2020
-
Наш Колектив
-
Відкрита школа Інформація
- Правила прийому
- Моніторінг якості освіти
- Територія обслуговування
- Кадровий склад
- Вакантні посади
- Освітні програми
- Нормативно-правове забезпечення Ознайомтеся!
- Матеріально-технічне забезпечення
- Інклюзивна освіта
- Звіт директора школи
- Фінансування
- Якісний склад учнів
-
БФ "Градум-103"
- Статут БФ "Градум"
- Бухгалтерська довідка
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- Медкабінет
- Замовлення підручників
- Режим роботи
- Розклад занять
- Булінг
-
Інформація Цікавтеся!
-
Вчителям
-
Виховна робота
- Реализация проектов
- Методробота
- Завдання
-
ШМО
- Поради при логопедичних порушеннях
- Поради вчителю
- Міська педагогічна виставка - 2020
-
Виховна робота
- Учням
-
Батькам
- Батьківський клуб
- Советы психолога
- О прохождении медосмотра
- Родителям будущих первоклассников
- Родителям 5-х классов
- Родителям от учителей!
-
Вчителям
- Контакти Чекаємо на Вас!
-
Медіа Дивись!
- Підручники
-
Галерея
- Галерея 2016-2017
-
Галерея 2015-2016
- 2-Б
- Фото спортивных соревнований - 2015
- 5-В. ПДД
- 9-Г. Урок мужества
- 6-А. Поход
- Грамота Агарковой Ю.А.
- 6-Б Ярмарка
- 2-А. Неделя толерантности
- 2-А. Праздник урожая
- 2-А. Неделя БЖД
- Выставка изделий из вторсырья "Чистый город"
- Настольный теннис - 2015
- Концерт ко Дню защитника Украины
- 9-Б. Дежурство
- Празднование Дня учителя 2015
- Встреча с сотрудниками ГАИ
- 5-А
- 1 Сентября 2015г
-
Галерея 2014-2015
- Відеотека
- Польська мова
- Навчаємось дистанційно
Порядок застосування заходів виховного впливу
- Подробности
- Опубликовано 24.04.2020 08:42
- Автор: Administrator
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора
ЗЗСО № 103 ЗМР ЗО
24.02.2020 № 38-р
ПОРЯДОК
застосування заходів виховного впливу
в Запорізькій загальноосвітній школі І-ІИ ступенів №103
Запорізької міської ради Запорізької області
1. Цей Порядок визначає процедуру застосування заходів виховного впливу в Запорізькій загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №103 Запорізької міської ради Запорізької області
2. Заходи виховного впливу - заходи, які застосовуються під час освітнього процесу щодо сторін булінгу (цькування) та забезпечують корекцію їхньої поведінки, зокрема виправлення деструктивних реакцій та способів поведінки у міжособистісних стосунках.
3. Заходи виховного впливу до сторін булінгу (цькування) в закладі освіти застосовуються з метою:
– відновлення та нормалізації відносин між сторонами булінгу (цькування) після відповідного випадку;
– недопущення повторення випадку булінгу (цькування) між сторонами булінгу (цькування);
– загальної превенції випадків булінгу (цькування) у закладі освіти.
4. Необхідні заходи виховного впливу до сторін булінгу (цькування) визначає комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти, зокрема:
– мету, конкретні завдання, зміст, методи та форми заходів виховного впливу;
– критерії визначення співвідношення між запланованими та отриманими результатами заходів виховного впливу.
Моніторинг ефективності застосування заходів виховного впливу до сторін булінгу (цькування) та необхідність їх коригування визначає комісія з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти на черговому засіданні.
5. Заходи виховного впливу реалізуються педагогічними (науково-педагогічними) працівниками закладу освіти, фахівцями служби у справах дітей та центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді із залученням необхідних фахівців із надання правової, психологічної, соціальної та іншої допомоги, в тому числі територіальних органів (підрозділів) Національної поліції України та інших суб'єктів реагування на випадки булінгу (цькування).
Суб'єкти реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти під час реалізації заходів виховного впливу діють в межах повноважень, передбачених законодавством та цим Порядком.
6. Психологічний та соціально-педагогічний супровід застосування заходів виховного впливу у групі (класі), в якій (якому) стався випадок булінгу (цькування), здійснюють у межах своїх посадових обов'язків практичний психолог та соціальний педагог (за наявності) закладу освіти, зокрема:
– діагностику рівня психологічної безпеки та аналіз її динаміки;
– розробку програми реабілітації для потерпілого (жертви) та її реалізацію із залученням батьків або інших законних представників малолітньої або неповнолітньої особи; розробку корекційної програми для кривдника (булера) та її реалізацію із залученням батьків або інших законних представників малолітньої або неповнолітньої особи; консультативну допомогу всім учасникам освітнього процесу; розробку профілактичних заходів.
У разі відсутності практичного психолога та соціального педагога в закладі освіти супровід застосування заходів виховного впливу у групі (класі), в якій (якому) стався випадок булінгу (цькування), здійснюють працівники служби у справах дітей та центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді.