- Головна
-
Про школу Наше життя
-
Наш Колектив
- Адміністрація школи
- Кафедра початкових класів
- Кафедра російської філології
- Кафедра української філології
- Кафедра англійської філології
- Кафедра немецької філології
- Кафедра фізико-математичних наук
- Кафедра хімії, біології та географії
- Кафедра історії та правознавства
- Кафедра фізичного виховання
- Кафедра эстетичних наук
- Шкільна бібліотека
- Новини
- Співпраця
-
ЗМІ про школу
- Зелений оазис
- Проект «Здоровим бути модно»
- Подарунок до Дня Знань
- На радость детям!
- Открытие мемориальной доски
- Ми у програмі "Маленькі дорослі"
- Продзвонив останній дзвоник! /timez.com.ua/
- Конкурс "Патріотизм упродовж життя"
- Участь нашої школи в «Kids Athletics Games»
- МТМ, "Актуально о коммунальном"
- 6-В у газеті "Запорозька Січ"
- Візит Марини Порошенко
- Ода державності - Веселка TV
- Сюжет від ОБЛТВ
- Запорізька єпархія УПЦ
- Виховна робота
-
Соціально-Педагогічна Служба
-
Соціальний педагог
- Памятка для батьків. Золоті правила безпечного користування мережою інтернет
- Інформація щодо харчування дітей пільгових категорій в 2018 році
- Порядок направлення дітей пільгових категорій
- Роль сім'ї в адаптації школяра
- Рекомендації батькам підлітків
- Як допомогти підлітку із вибором професії
- Рекомендації батькам з питання інтернет-залежності. Соц. педагог
- Рекомендации родителям профилактика интернет-зависимости
- Виховання дітей без покарання
- Погані звички та їх вплив на здоров'я
- Положення підлітка в родині
- «Суїцид. Причини й ознаки прояву депресії
- Взаємовідносини в родині
- Профілактика суїцидів
- Пільгове харчування 2015-16
- Інформація про харчування
-
Психолог
- Рекомендації батькам випускників
- Психологічні особливості молодшого підліткового віку
- Мультфильмы интернет
- рекомендации по интернет - зависимости
- Фрази для спілкування з дитиною
- Психологічна служба
- Профілактика суїцидів
- Дитина не бажає вчити завдання
- Поради батькам на кожен день
- Адаптація першокласників. Поради батькам
- Адаптаційний період п'ятикласника
- Поради батькам по мотивації
- Поради класному керівникові
- Поради класного керівника
-
Соціальний педагог
- Спортивне життя
- Профільна освіта
- Шкільний музей
-
Бібліотека
- 2019-2020
- Архів новин
- Міська педагогічна виставка - 2020
-
Наш Колектив
-
Відкрита школа Інформація
- Правила прийому
- Моніторінг якості освіти
- Територія обслуговування
- Кадровий склад
- Вакантні посади
- Освітні програми
- Нормативно-правове забезпечення Ознайомтеся!
- Матеріально-технічне забезпечення
- Інклюзивна освіта
- Звіт директора школи
- Фінансування
- Якісний склад учнів
-
БФ "Градум-103"
- Статут БФ "Градум"
- Бухгалтерська довідка
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- Медкабінет
- Замовлення підручників
- Режим роботи
- Розклад занять
- СТОП булінг
-
Інформація Цікавтеся!
-
Вчителям
-
Виховна робота
- Реализация проектов
- Методична робота
- Завдання
-
ШМО
- Поради при логопедичних порушеннях
- Поради вчителю
- Міська педагогічна виставка - 2020
-
Виховна робота
- Учням
-
Батькам
- Батьківський клуб
- Советы психолога
- О прохождении медосмотра
- Родителям будущих первоклассников
- Родителям 5-х классов
- Родителям от учителей!
-
Вчителям
- Контакти Чекаємо на Вас!
-
Медіа Дивись!
- Підручники
-
Галерея
- Галерея 2016-2017
-
Галерея 2015-2016
- 2-Б
- Фото спортивных соревнований - 2015
- 5-В. ПДД
- 9-Г. Урок мужества
- 6-А. Поход
- Грамота Агарковой Ю.А.
- 6-Б Ярмарка
- 2-А. Неделя толерантности
- 2-А. Праздник урожая
- 2-А. Неделя БЖД
- Выставка изделий из вторсырья "Чистый город"
- Настольный теннис - 2015
- Концерт ко Дню защитника Украины
- 9-Б. Дежурство
- Празднование Дня учителя 2015
- Встреча с сотрудниками ГАИ
- 5-А
- 1 Сентября 2015г
-
Галерея 2014-2015
- Відеотека
- Польська мова
- Навчаємось дистанційно
- Батькам майбутніх першокласників
- Організація харчування
Положення про медичний кабінет
- Подробности
- Опубликовано 23.04.2020 16:33
- Автор: Administrator
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ
Протокол засідання педагогічної ради Директор ЗОШ№103
ЗОШ№103 Н.Ю.Ситенко
29.08.2019 №1 02.09.2019
ПОЛОЖЕННЯ
про медичний кабінет
Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №103
Запорізької міської ради Запорізької області
1.Загальні положення
1.1. Положення про медичний кабінет (далі МК) закладу загальної середньої освіти №103 (далі ЗЗСО) розроблено відповідно до Конституції України, Конвенції про права дитини, Закону України «Про загальну середню освіту», ст. 77 Закону України «Про освіту» з метою реалізації забезпечення медичного обслуговування учнів.
1.2. Це Положення визначає загальні та спеціальні вимоги до медичного кабінету закладу згідно із законодавчими документами і є обов'язковим для їх організації незалежно від типу та форми власності.
1.3. У медичному кабінеті працює сестра медична, лікар, сестра медична з дієтичного харчування, посади, яких входять до штатного розпису закладу освіти.
1.4. Введення в експлуатацію медичного кабінету під час його приймання до нового навчального року проводить комісія, створена відповідно до інструктивно-методичних матеріалів зпитань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному процесі, наданих листом МОН України від 26.04.2013 № 1/9-305 «Про використання Інструктивно-методичних матеріалів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у навчально-виховному процесі»
2.Основні завдання
2.1. Забезпечення організації медичного обслуговування учасників освітнього процесу:
2.2.Забезпечення виконання Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання ЗЗСО.
3.Функції
3.1. Медичні працівники виконують функції, мають права та обов”язки, відповідно до посадової інструкції, затвердженою директором школи.
3.2. Медичні працівники:
• постійно контролюють стан здоров'я дітей;
• здійснюють профілактичні та оздоровчі заходи під час навчання;
• надають першу та невідкладну медичну допомогу у разі гострого захворювання або травми;
• організовують госпіталізацію учнів за наявності показань та інформує про це батьків або осіб, які їх замінюють.
• здійснюють контроль за організацією та якістю харчування, за дотриманням раціонального режиму освітньої діяльності, навчального навантаження;
• контролюють дотримання санітарно-гігієнічних вимог та протиепідемічного режиму;
• проводять санітарно-просвітницьку роботу серед дітей, батьків або осіб, які їх замінюють, та працівників закладу освіти;
• ведуть звітно - облікову медичну документацію в порядку, встановленому МОЗ України;
• слідкують за:
-
проходженням працівниками школи обов'язкових медичних оглядів у відповідності з чинним законодавством та наявністю у них особистих медичних книжок;
-
додержанням правил особистої гігієни персоналом їдалень та буфетів;
-
здійснюють періодичні огляди на педикульоз згідно з наказом МОЗ України «Про організацію та проведення заходів по боротьбі з педикульозом». Усі учні обов'язково оглядаються після канікул та у подальшому – за епідпоказаннями, вибірково;
4.Керівництв
4.1. Медичний працівник підпорядковується директору школи.
4.2. План роботи медичного кабінету затверджується директором школи.
-
У процесі виконання посадових обов’язків медичний працівник керується Законами України, постановами Уряду, розпорядчими наказами органів охорони здоров’я та освіти, іншими керівними і нормативними документами з питань санітарії та гігієни, охорони здоров’я, профілактичної роботи, а також Статутом та Правилами внутрішнього трудового розпорядку школи.
-
Робота медичного кабінету та медичних працівників організовується відповідно до наказу Міністерства охорони здоров’я України «Про затвердження норм робочого часу для працівників закладів та установ охорони здоров’я» від 25.05. 2006 № 319.{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я N 580 ( z1052-06 ) від 28.08.2006 }.
5.Організація роботи
5.1. Організація роботи медичного кабінету передбачає:
- розміщення медичного кабінету на першому поверсі;
- оснащення засобами та обладнанням за єдиними вимогами до упорядкування та удосконалення умов функціонування кабінету.
Приміщення добре освітлюється природним світлом та забезпечується лампами штучного освітлення. Відносна вологість повітря - 40–60 %, температура повітря в медичних кабінетах — 21–23° C.
Медичний кабінет забезпечується холодним та гарячим водопостачанням.
Розташування кабінетів може змінюватись відповідно до зміни спеціалізації ЗЗСО, співвідношення класів та кількості учнів у них чи з інших причин.
5.2. Медичний кабінет працює за графіком, затвердженим директором школи.
5.3.Облаштування, обладнання, реконструкція медичного кабінету здійснюється відповідно до Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСаНПіН 5.5.2.008-01).
5.4. Вимоги пожежної безпеки для медичного кабінету визначаються Правилами пожежної безпеки для закладів , установ і організацій системи освіти України (2016).
6.Взаємовідносини з іншими підрозділами
6.1. Медичний працівник взаємодіє з:
-
учнями, їхніми батьками або особами, які їх замінюють;
-
учителями, класними керівниками;
-
адміністрацією школи;
-
з місцевими органами управління закладами охорони здоров”я і дотримується положень, їх розпорядчих документів, дія яких розповсюджується на ЗЗСО.