Профільна освіта

Інформація

про організацію роботи профільних класів

 та класів з поглибленим вивченням іноземних мов 

у 2020/2021 н.р.

 

На виконання ст.53 Конституції України, Законів Україн6и «Про освіту», «Про загальну середню освіту», постанов Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 778 «Про затвердження Положення про загальноосвітній навчальний заклад», від 20.04.2011 № 462 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», від 14.01.2004 № 24 «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», із змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2010 № 766, Примірного Положення про класи з поглибленим вивченням окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 08.04.2009 № 31, з урахуванням вимог Концепції профільного навчання в старшій школі, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 11.09.2009 № 854, з метою підвищення рівня навчально-виховного процесу та створення умов для більш повного розвитку інтересів та творчих здібностей учнів у ЗОШ № 103 у 2020/2021 н.р. продовжено практику організації роботи класів з поглибленим вивченням іноземних мов та профільних 10-11 класів. 

Мережа класів з поглибленим вивченням предметів в умовах до профільного навчання представлена в таблиці:

№ 

за/п

Клас

Профіль навчання

Предмет поглибленого вивчення

 

4-А

Іноземна філологія

Німецька мова

 

4-Б

Іноземна філологія

Англійська мова

 

5-А

Іноземна філологія

Англійська та німецька мова 

 

5-Б

Іноземна філологія

Англійська мова

 

6-А

Іноземна філологія

Англійська мова та німецька мова

 

6-Б

Іноземна філологія

Англійська мова 

 

7-А

Іноземна філологія

Англійська мова

 

7-Б

Іноземна філологія

Англійська мова та німецька мова

 

8-А

Іноземна філологія

Англійська мова

 

8-Б

Іноземна філологія

Англійська мова та німецька мова

 

9-А

Іноземна філологія

Англійська мова

 

9-Б

Іноземна філологія

Англійська мова та німецька мова

У 2020/2021 н.р. на вивчення другої іноземної мови в 5-А, 5-Б, 6-А, 6-Б, 7-А, 7-Б,
8-А, 8-Б, 9-А, 9-Б класах виділена кількість годин, яка зазначена у відповідних таблицях до Типових освітніх програм.

Обсяг годин для вивчення іноземних мов (поглибленої та другої іноземної) в умовах профільного навчання представлено в таблиці:

Клас

Предмет поглибленого вивчення

Кількість годин

4-А

Німецька мова

4

4-Б

Англійська мова 

4

5-А

Англійська мова та німецька мова

5

Німецька мова та англійська мова

2

5-Б

Англійська мова

5

Німецька мова

2

6-А

Англійська мова та німецька мова

5

Німецька мова та англійська мова 

2

6-Б

Англійська мова 

5

Німецька мова

2

7-А

Англійська мова

5

Німецька мова

2

7-Б

Англійська мова та німецька мова

5

Німецька мова та англійська мова 

2

8-А

Англійська мова

5

Німецька мова

2

8-Б

Англійська мова та німецька мова

5

Німецька мова та англійська мова 

2

9-А

Англійська мова

5

Німецька мова

2

9-Б

Англійська мова та німецька мова

5

Німецька мова та англійська мова 

2

 

Мережа профільних класів старшої школи Запорізької загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 103 складає 4 класи.

 

Клас

Напрям профільного навчання

Профіль

навчання

Предмет профільного рівня

10-А

Філологічний

Іноземна філологія

Англійська мова

10-Б

Суспільно-гуманітарний

Історичний

Історія України, всесвітня історія

11-А

Філологічний

Іноземна філологія

Англійська мова

11-Б

Суспільно-гуманітарний

Історичний

Історія України, всесвітня історія

З метою збереження наступності між ступенями навчання у 10-х класах продовжується диференціація за напрямками профільного навчання, а саме: іноземна філологія та історичний профіль.

Аналіз кадрового складу свідчить про забезпеченість викладання профільних предметів висококваліфікованими спеціалістами. Так у 2020/2021 н.р. профільні предмети викладають вчителі, які мають фахову освіту та відповідний досвід роботи (11 вчителів з вищою кваліфікаційною категорією, 3 вчителя першої кваліфікаційної категорії, 2 вчителі мають звання «Учитель-методист» та 5 вчителів «Старший учитель»).

 

Ганзуленко В.П., 

279-95-92