Глушко М.С., Номінація «Нова українська школа оновлення змісту викладання навчальних предметів». Секція «Іноземні мови»

Дек 27 2019

Глушко

Тема «Використання тестових технологій для удосконалення та контролю освітнього процесу на уроках англійської мови»

ПІБ вчителя Глушко Майя Степанівна, вчитель англійської мови,спеціаліст вищої категорії

Повна назва школи Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №103 Запорізької міської ради Запорізької області

Директор Ситенко Неля Юріївна

Адреса школи вул. Новокузнецька, 18-а

Телефон: +0617075459

Е-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Сайт: http://gradum103.zp.ua/

Провідна педагогічна ідея досвіду

Педагогічна ідея досвіду полягає в дослідженні значення використання тестових технологій на уроках англійської мови для контролю знань учнів на різних етапах навчання.

Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду

Нові освітні програми вимагають від вчителя шукати нові, ефективні підходи до перевірки та оцінювання результатів навчання. На сучасному етапі одним з об”активним способом перевірки знань вважаються тести, які дозволяють неупереджено оцінювати навчальні досягнення учнів. Впровадження сучасних методів контролю забезпечує дотримання вимог, які висуваються до контролю знань учнів, а саме об’єктивність, надійність, систематичність тощо. Це дозволяє зробити навчання більш ефективним та наблизити його до світових стандартів.

Науково-теоретична база досвіду

Вивченню проблеми тестування у навчанні присвячено багато робіт таких авторів як С.Аванесов, В. Беспалько, К. Інгекамп, П. Клайн, А., Майоров Л., Долінер, Булах І.Є., Мруга М. Р та інших. Етапи розвитку тестування, а також найцінніші надбання тестології висвітлено в роботах В.С. Аванесова. Вимоги щодо використання тестових технологій, які лягли в основу сучасної тестології, можна знайти в працях І. Є. Булаха, питанням класифікації тестів, які використовуються для оцінювання знань присвячені роботи В. А. Коккоти, методологію тестового контролю розробив І.А. Рапопорт; теоретичні проблеми тестування у навчанні іноземної мови (ІМ) розглядали В. А. Коккота, С. Ю. Ніколаєва.

Стисла анотація досвіду

Досвід роботи «Використання тестових технологій для удосконалення та контролю освітнього процесу на уроках англійської мови» є модифікаційним за інноваційним потенціалом, так як ґрунтується на використанні передового педагогічного досвіду з даного питання та власних надбаннях вчителя. У досвіді розглядаються  етапи уроків, на яких можна застосовувати тестування та види тестів: поточне тестування, тематичне тестування, рубіжне та підсумкове тестування, які задовольняють вимоги щодо підвищення якості освіти школярів.      

Результативність впровадження досвіду

Використання тестових технологій під час освітнього процесу забезпечує високу якість знань серед учнів під час участі в Всеукраїнських конкурсах «Пазл», «Гринвіч», on-line олімпіаді «На урок», складання ЗНО

Репрезентація досвіду

Рівень репрезентації: шкільний, районний, міський